lördag, januari 26

Känner mig mer

Känner mig mer taggad att hitta på saker.
Känner mig mer glad
Känner mig piggare
Kan det vara träningen? Kan det vara att vi drar oss mot ljusare tider?

Är mer benägen att kliva upp från soffan och göra något.

En byrå blev inköpt på fyndtorget och nu står den färdiggrundmålad därnere och imorgon blir det en färgskvätt på den. Planerat svart. Vi får se. Tänkt byta ut knopparna också.
Tack Hanna för inspirationen. Det är kul att hitta på saker och dessutom fint att återvinna gamla grejer istället för att hålla på att köpa nytt hela tiden.
Har spanat på en spegel som hade varit fin att ha på byrån också...hmm.

Känner mig mer helt enkelt.

Får se om det blir ett femte träningspass den här veckan imorgon. Söndag.
Kanske tar en vilodag eller bara ett gympass, vi får se.
Känner mig pigg och glad så kanske kan vara värt ett till pass bara för att hålla humöret uppe ;)

Spanat Taken 2 med hjärtat idag. Bra film. Helnöjd. Fick mig lite smaskig paella av älsklingen idag också och lite besök, Ivan fick härja lite med fröken Melissa =) Och så fick jag snooza på en liten igen. Hu vad underbart =)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar