tisdag, januari 15

Ja då var det här med träning

December sög ju, i alla fall på sjukdomsfronten. Vi var sjuka till och från hela högen och det verkade inte vara någon ljuspunkt nånstans.
Så då trodde jag, dumt nog, att januari skulle bli bättre. Knappt så hade halva månaden gått så blev karln sjuk. Nu är jag sjuk.


Feber, snorig som fan och allmänt sänkt. Svettas och fryser och mår piss.
Ja tack för omtanken, det är jävligt synd om mig.

Och så var det ju det här med träningen. Har nog hunnit vara två gånger på gymmet den här månaden. Det är inte acceptabelt men jag kan verkligen inte gå. Orkar knappt fixa mat här hemma så träning är inte på schemat just nu och dessutom har jag en regel att inte gå och träna om jag har feber.
Så 200 träningspass 2013 verkar vara en dröm. Kommer inte att hinna med det om jag aldrig kan gå och träna. Det enda positiva verkar vara att jag ialla fall inte går upp i vikt. Har inte heller någon matlust.
Suck.
Varför får jag aldrig vara pigg och kry? Jag vill ju verkligen fara och träna, det händer väl inte alltför ofta? Suck.
SUCK!

Vill dessutom vara social med alla underbara vänner och kids men vem vill vara social med en smitthärd?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar