fredag, januari 18

Engelska komedier

Engelska komedier är så bra.
Så jäkla bra.
De har en sån torr humor, det passar mig utmärkt.

Sitter och kollar på Keeping mum och stortrivs. Barnen sover, dock är mannen i huset borta på jobb men kvällen är nästan fulländad.

Och Mr Bean är präst.

Passar ypperligt för mitt soliga humör.

Fick dessutom ett bra mattips idag, grekisk pyttipanna!
Jag älskar Fetaost! Så det ska jag absolut prova på =)
Och dessutom är det ett recept som man kan mixtra med och det gillar jag.

Kanske något till imorgon.
Springer och tar fram fläskfilén direkt!

Tjolahopp!

Elisabeth, om du läser det här så är du en av orsakerna till mitt goda humör just nu. Varför? 
Tjaa bara för att du finns helt enkelt =) ♥ Du hade nog också gillat den här filmen, ska låtsas att du kollar med mig. Tar fram B&J glassen just nu. Den där core med massor av choklad. 
mums mums ! 



1 kommentar:

  1. Nååå vad du är söt :D Är glad att jag har dig också!
    Oh B&Js... dreggel... Vi köpte två karamel sutra förra veckan.

    Älskar också brittiska filmer, som du vet ;) Den där måste jag kolla upp, inte hört nåt om den.

    Älskar dig!!!

    SvaraRadera