fredag, november 2

Toning på gång

Köpte ett balsam som ska tona håret lite granna...
Har det i skrivande stund i håret, brunt så det lär inte bli alltför skrämmande även om jag skulle råka göra fel.
Alltid kul att testa på lite nya grejer.
Dessutom har jag inte gjort något med håret sedan Ivan var lillbebbe...så det började bli dags för någonting ialla fall.

Idag är det fredag. Underbara fredag.
Rikard är ledig hela helgen och eventuellt så ska mor och far ta ungarna på lördag kväll. Hade väl varit fint med en liten sovmorgon på söndag och en myskväll på lördag. Hoppas hoppas de kan vara barnvakt.....
Så skönt det hade varit att få liiiite tid bara för oss. Kanske lite sushi och någon bra film och krammys i soffan. Tomt i sängen och sovmorgon.
Underbart.
Har inte varit barnfria på....minst tio månader..jag har ju varit på kurs och varit barnfri men vi har inte fått tid tillsammans. Känner att det skulle behövas. Nej nu pratar jag inte om sex utan om tid för oss bara. Kan väl hända att karln kommer bli lite utnyttjad också men tid utan att behöva lyssna om kidsen vaknar därnere. Kunna se på en film och veta att man inte behöver kliva upp i ottan och ta hand om småttingar.
Slippa ha en liten mellan oss i sängen på morgonkvisten.
Det är jäkligt mysigt med ungar men ibland behöver man lite tid för varandra också så jag hoppas, bönar och ber att mamma och pappa kan ta dem. Det skulle i så fall bli första gången de har både Fanny och Ivan samtidigt utan att jag är där.
Spännande.

Nu ska balsamet tvättas ur och Fanny vaknade precis. Hur ska detta gå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar