fredag, november 16

Kan man bli kär i en tvål?


Shoppade en annan tvål häromdagen än vad jag brukar, och den luktar underbart. Mums!

Märks det att jag har lite att göra, Ivan vilar med morfar och jag försöker söva Fanny som bara vill tugga på min arm.
Hon har fått ännu en tand i underkäken.

Längtar till måndag och biobesök. Jag är nog en av dem som bara älskar Twilight, jajamen det gör jag. Kommer dessutom att köpa eventuell box som troligen kommer ut i present åt mig själv. Skäms inte för att erkänna att jag älskar böckerna och gillar filmerna. Inte för att jag tycker personerna är heta eller något sånt utan för att jag helt enkelt gillar det mesta som har med vampyrer att göra. Sen om lite andra övernaturliga varelser är med så är det bara positivt.

Idag är det fredag och helgmys står på schemat ihelg, Rikard är ledig från allt jobb så vi ska ta det lugnt och mysa. Imorgon ska jag försöka ta mig iväg på ett Shbampass och då kanske man slipper dåligt samvete när man snaskar lördagsgott. Slängde månadsgamla godisar igår så det kanske är läge att köpa nytt nu.

TGIF!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar