fredag, oktober 26

Fredag!!!

Vad härligt med fredag!!!

Hade ju varit kul om det kunde sluta storma också.

Ihelg blir det lugnt och skönt. Melodikrysset kanske? Lugnt morgonkaffe med morsan kanske?

Eller fullt ös med ungarna kanske ;)

Friserade Ivan lite grann, pannluggen hängde i ögonen och han var glad att få klippt. Frågade honom igår kväll om vi skulle klippa när han höll på att klia sig i ögonen.
JAAA! och sen satte han sig på stolen och satt (nästan) helt still. Imponerad. Dock snittade jag väldigt kasst med kökssaxen men det är funktion som gäller när man är två inte skönhet. (och helst inte när mammsen klipper)
Men Ivan var väldigt nöjd och kunden har alltid rätt.

Ännu en 2012 är född idag, en brud denna gång. Pigans årskull utökas med fler mysiga små bebisar. Det är nästan så man blir lite svartis. Men bara nästan. Kommer man alltid vara sugen på småbebisar?? Nästa gång det blir bebisar så tror jag att jag blir mormor eller farmor, jag själv är nog färdig med det där. Tre stycken känns lite mycket. Jag klarar ju knappt av två *kass*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar