fredag, september 21

Glossybox






Sitter och surfar lite.
Ska ta och prova ut lite smink som jag inte hunnit testa än. Fick med en mineralfoundation i senaste Glossyboxen som jag bara måste prova.
Jag har alltid bara använt flytande foundation så det kan ju vara intressant att testa något annat. Det ska ju vara så himla bra med mineraler.

Body LotionMin favorit hittills i senaste boxen var lotionen från Weleda, fick Sea Buckhorn och den luktar fantastiskt. Att den sedan är bra för huden är ju bara en bonus ;) Essentiella oljor och sånt där som jag inte kan så värst mycket om. Luktar gott OCH är bra för huden. Underbart. Kommer absolut att inhandla Weledaprodukter.

 







Nästa vecka ska tydligen nästa box komma och jag var lite nyfiken på Metro Boxen men jag hade inte råd att köpa den. Ibland önskar man att man jobbade istället för att vara mammaledig ;)

Sugen på att prova Glossybox?
Du behöver inte betala löpande utan man kan köra tre månader också om man vill. Enstaka boxar kan man nog också köpa om man känner för det (tror jag)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar