torsdag, juli 12

Glossybox


Hybrids Skin Perfecting Primer

 Perfekt för mig. huden känns mjuk och slät efteråt och den täckte mina röda partier suveränt. Dock känns den lite för dyr att köpa men kommer absolut att inhandla en annan primer. Fungerade jättebra.
 


Murad Hybrids Skin Perfecting Primer
 30 ml / 540 kr
Kan köpas här




Moroccanoil - Oil treatment



Helt suverän, håret känns mjukt efter användning och den var extremt dryg några droppar räckte till mitt långa hår. Dock tror jag att det är lätt att överdosera så man ska hälla försiktigt. Kommer absolut att köpa produkten men då kanske schampo eller inpackning.


Moroccan Oil
100 ml / 339 kr





Snabbfärgning för fransar och bryn.Jag har aldrig färgat mina ögonbryn eller ögonfransar själv så det var lite spännande att prova. Brunsvart färg fick jag och var lite skeptisk till så mörka bryn i och med att jag är ganska ljus nu. Det var superenkelt och jag slängde på färgen precis innan vi skulle dra iväg på semester. 2,5 min ska det ta och det gjorde det. Färgen blev mörk men jag blev väldigt nöjd, nu sparade inte jag kitet men tydligen kan man spara och göra fler ggr. Kommer säkert köpa dessa fler gånger, dels för det lyckade resultatet och dels för det billiga priset. Såg dessutom att det fanns att köpa på HM

Depend - Snabbfärgning för fransar och bryn
89 kr / st
Kan köpas här men som sagt även på HM







SPF Lip BalmsSuverän, läpparna blir glansiga och lite svagt färgade. Dessutom älskar jag körsbär så jag är väl lite partisk. Använder oftast läppglans så den här produkten passade för mig och billig dessutom så kommer säkert bli fler inköp från Anatomicals. Finns på Kicks också.




ANATOMICALS
49 kr/15 ml




   
Odd Molly "Sun-Day" Sun-Care Facial SPF 25
En solskyddskräm för ansiktet som troligen gör det den ska ;) samt luktar gott. Dryg och torkar in snabbt. Använt den i en vecka drygt dagligen och har inte märkt av några negativa egenskaper. Väldigt nöjd. Går runt och sniffar på mig själv när jag smort in mig för den luktar verkligen gott.




ODD MOLLY "Sun-Day" Sun-Care Facial SPF 25
250 kr/40 ml







Fick dessutom en Femme boost dryck som ska vara som en "kvinnlig" motsvarighet till Red bull. Jag ogillar starkt red bull och andra energidrycker men med en smak av grape så kändes den väldigt fräsch och var riktigt god. Blev positivt överraskad.


Vill du beställa din alldeles egen Glossybox?

Vill du få fem exklusiva skönhetsprodukter i mindre storlek från kända varumärken varje månad?  

139 kronor per box och man kan avsluta prenumerationen när man vill. Man kan betala för tre månader i taget om man tycker det fungerar bättre än att det ska dras månadsvis.

Sugen? Klicka här!


1 kommentar:

  1. Hade gärna provat om jag inte var så känslig för parfym..
    Känns onödigt om jag bara kan använda typ hälften av grejerna :/
    /Peka

    SvaraRadera