söndag, maj 27

Buzzador - Flux Fresh

Kommer att buzza om Flux Fresh.

Passar ypperligt dels för att jag redan använder vanliga Flux och således är van att skölja regelbundet och dels för att jag är tandhygienist och verkligen ser fördelarna med att använda fluorskölj.

Flux har 0,2% NaF, som är den högsta fluorhalten som finns i fluorskölj, förut var detta receptbelagt men nu kan alla få lite extra fluortillskott utan recept och det är ju helt suveränt. Jag som tandhygienist ser gärna att man förebygger kariesangreppen, där kommer en fluorskölj väl tillpass. Det är lätt att använda och ett bra komplement till tandborste och tandtråd.

Flux är dessutom alkoholfri.



Starka tänder är inte flax - Det är Flux



Jag har inte provat Flux fresh så ser framemot att få prova den.

Den ska nu även hjälpa mot dålig andedräkt. Jag tycker personligen att Flux hjälper mot dålig andedräkt och man luktar fräscht efteråt så det ska bli intressant att prova om Flux Fresh varianten är ännu bättre.


Längtar tills mitt paket kommer!








Vill du också bli Buzzador?????

Som Buzzador får du möjligheten att prova en massa olika produkter gratis.  
Det enda kravet är att du ska berätta om
produkterna för människor du träffar och låta dem testa.
När kampanjen är slut så rapporterar du till Buzzador hur allt gått
och vad du tyckte om produkten du testat.


FÖR ATT BLI BUZZADOR KLICKAR DU HÄR
OCH FÖLJER INSTRUKTIONERNA




1 kommentar: