lördag, februari 4

Vad har jag gjort

För att förtjäna så fina ungar?


Ivan har varit riktigt trotsig idag. Troligen lite extra pga att han är sjuk. Fanny äter, sover, spyr och skiter..men emellanåt så tittar hon på mamma med sina djupblå ögon och hjärtat bara smälter.


Vad har jag gjort i mina tidigare liv för att få så bra karma? Jag har två underbara små ungar som (ta i trä) är friska och härligt bästaste ungarna i världen. Inte alls partisk här men för mig är dem de två vackraste finaste små i hela världen.


Nu ska jag gå och lägga mig med mina sömntutor och förhoppningsvis få mig en god natts sömn.


Nattinatt


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Du har det verkligen bra. =) Jag tycker också att du har jättefina ungar ju =) Men kan de vara annat med fina föräldrar? Hihi

    SvaraRadera