lördag, januari 28

Gnäller alldeles för mycket

Ibland gnäller jag alldeles för mkt.

Jag och många andra med mig.


Trött. Ja vad hade man väntat sig?

Jag känner mig underligt nog pigg för att vara småbarnsförälder men då har jag ett underbart stöd i karln också.

Gravida som är trötta. Ja man brukar vara trött. Och har man varit gravid tidigare så har man nog lite koll på vad som kan hända under en graviditet.

Det snöar. Ja det brukar göra det på vintern. Jag gillar inte snö men det är bara att gilla läget.

Karln är aldrig hemma. Nej han kanske jobbar för att han vill, måste ta hand om familjen. För att du ska kunna vara hemma med barnen kanske? Det är superhärligt när karln är hemma. Önskar vi kunde vara hemma tillsammans jämt men man måste tyvärr ha pengar.

Karln gör inget hemma. Det gnäller nog jag aldrig om. Rikard är verkligen en fantastisk karl. Han jobbar och tar ändå hand om hushållet. Gnäller jag på det så är det väl snarare på mig själv för att jag är så jäkla slö.

Jag vill ju verkligen vara en supermamma men jag får väl nöja mig med att vara Elin

Och ni får nöja er med att jag gnäller ibland.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar