torsdag, december 15

Ajsing, där fick jag på nöten

Gick inte att ändra i Boxerabonnemanget, tydligen gäller det till 2013. Trodde vi hade ett års bindningstid men ack så fel jag hade ;) Där fick jag på nöten.
Något med HD och annat grejs så det får vara tills dess.

Men försäkringen är fixad och klar.
Nästan 500 kronor mindre att betala i kvartalet. Helt okej =) Kanske skulle spana om det är fler utgifter som är onödiga. Så kul att känna att det blir fixat!

Nu gäller det bara att komma ihåg att till nästa höst måste man ringa till Boxer igen annars så går det in på ett tillsvidare abonnemang och då är det tydligen två år som gäller.
Pojken får vänta till nästa jul med Disney channel. (och mamma) Men då har vi förhoppningsvis en till liten här hemma som kanske gillar tecknat så det får väl bli julklapp till dem.

Insett att jag egentligen inte har något viktigt att skriva, jag bara skriver.

Nu ska jag rensa i källarförrådet så vi får in lite grejer. Har en kasse med gamla kläder som ska till Röda Korset. Onödigt att kasta när det finns behov. Hela kläder ska man inte kassera, det finns de som behöver.
Ska samla ihop en hög och fara upp med dem nån dag innan jul. Rensning innan jul känns sååååå skönt.
Ivan ska få sitt rum till helgen också så det behövs en urstädning.
Vi har såååå mycket saker som vi inte använder.

Känns skönt att få bort saker.
Till sommaren : Loppis och det som inte blir sålt åker antingen på tippen eller Röda korset. Bumerangen får väl ta det som är helt och ok.
Nu ska det rensas bort saker!!!!
Funderar på mina gamla TV spel, ska jag försöka sälja bort dem eller ha kvar? Får se hur vi har det med plats. Jag är less på att ha saker överallt. Vi behöver inte så mycket saker!




We have a greed with which we have agreed
And you think you have to want more than you need
Until you have it all you won't be free

 
When you want more than you have
You think you need..
And when you think more than you want
Your thoughts begin to bleed
I think I need to find a bigger place
Because when you have more than you think
You need more space

There's those thinking, more-or-less, less is more
But if less is more, how you keeping score?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar