lördag, oktober 8

Smartson - Neutrogena Daily Scrub


Fick den här fina tuben i brevlådan häromdagen, ska testa produkten och se vad jag tycker om den.
Har faktiskt inte använt scrub i ansiktet på hundra år. Köpte en scrub sist när jag bodde i Umeå (!) så det börjar som bli dags nu. Känner mig våldsamt ofräsch just nu också eftersom jag har varit sjuk i över en vecka nu..snorar och hostar och har mig så en scrub sitter inte helt fel.

Huden känns ren och fräsch, det svider gott vid näsvingarna och hakan (som är mina stora problemområden när det gäller "blackheads") och den luktar gott. Fräscht.
Det känns bra efteråt helt enkelt.

Tidigare har jag bara använt scrub en gång i veckan ca, men tydligen ska man kunna använda den här varje dag. Aningen skeptisk till daglig användning av scrub eftersom det känns som att ens naturliga skydd försvinner. Men det kanske är det som är meningen, då måste man fortsätta med den här i all framtid och vips så har en livslång kund skapats ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar