onsdag, oktober 12

jaha...skyll sig själv

Huliganen: "Dummaste jag har gjort" | Expressen

Ska vi tycka synd om den alkoholiserade nittonåringen? Ska straffet bli mindre för att andra mobbar den lille stackaren? Jag har vid vissa tillfällen druckit mycket alkohol men jag har aldrig betett mig sådär. Försvaret tycker att man ska ha lite medkänsla eftersom han har utsatts för spott och spe. Tänk om han hade druckit så och sen satt sig i en bil och kört ihjäl någon? Skulle försvaret då också tycka samma sak? Nej ge ett rejält straff. Jag är så äckelless på alla huliganer som förstör för de som är där för att titta på matchen.
Jag hade aldrig tagit med mina små på ett idrottsevenemang just pga dessa huliganer. Morr. Nej bort med patrasket
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar