onsdag, augusti 17

Städschema - Fright night - Filmtips????

fungerar än så länge superbra.
Igår var det toalettdag. Man håller det renare och fräschare. Men två dagar. Det kan ändras.
Jag är en skum lat person. Om ingen håller koll på mig så är det rent hus nästa...
Så schema när jag vet exakt vad jag ska göra varje dag är perfekt för mig.
Då blir det inte en dag då man måste göra ALLT på en gång utan man tar det bit för bit under hela veckan och så känner man sig nöjd med sig själv eftersom man gör något nyttigt varje dag. Dessutom hinner jag göra klart dagens städning medan pojken sover.

Nu tänker man : Men va fan kan inte latmasken hålla rent ialf? Lever man som en gris så är man en gris.
Men Elin är slö, jag vet det så jag behöver struktur i vardagen, annars blir det att jag sitter här, spanar teve eller gör annat onödigt. Så schema . SUPERBRA!

Har någon några bra filmtips?
Ska spana rulle till helgen och försöker hitta lite bra filmer.

väntar på Twilight och Fright night. Colin Farrell som vampyr, kan ju inte vara annat än mums. Dessutom gillar jag onda vampyrer bättre. Mmmmmmmums!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar