måndag, juli 25

Hemska människa

jag vet jag är hemsk men nu börjar jag bli aningen less på att nyheterna bara handlar om Norge. Nej vänta jag fick faktiskt höra lite om Copa de America eller vad det nu heter.
Sport och Norge.
Intressant.
Ekonominyheterna är fortfarande detsamma men händer det verkligen inget annat i världen? Jag vet, det är en hemsk sak som hänt och det är nära oss och det är nu det har hänt men prata om det och sen kanske något annat också.
Kanske får skippa nyheterna i några veckor. Man vet ju redan vad de kommer att säga.
Jag är en hemsk, okänslig människa.

Skrattat en aning åt Housewives idag, man kan helt enkelt inte slita sig. Det är hysteriskt roligt ibland.

Imorgon hoppas vi på fint väder, kanske en prommis med familjen. Får se. Himlen ser bra ut ikväll ialla fall.

*gäsp*

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar