tisdag, juni 7

Underbara karl

Min underbare make kom hem idag med två lådor jordgubbar.
Jag missade vaniljvispen säger han.
Men vilken tur att jag har köpt två till rabarberpajen då ;) Det blir imorgon, mor var tvungen att jobba till åtta så då bakar jag imorgon istället. Alltid godare med färsk mumsig paj. Nytt recept, får se hur det smakar =)

Men visst är min karl underbar. De har sina ljusa stunder de där gubbarna ;)

(tycker det är mer romantiskt med en låda jordgubbar och mys än blommor som ändå vissnar och dör)

På tal om blommor, igår bytte jag blomjord nästan i alla blommor. Tur att jag hann, var ute och rensade. Idag hade det ju inte blitt av. (Ösregn!) Nu har jag ont i rumpan. Jepp tydligen har jag använt någon muskel som jag inte använt på länge (kan inte skylla på att jag varit sjuk men det gör jag ialf)

Hejpa hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar