söndag, juni 12

Normalt

att låta ungar vara ute och hoppa studsmatta nu?

Nej de lever inte om så farligt, jag funderar bara. Hade nog sagt åt mina att det kan man göra på dagen. Sova gör man på natten.
Så småningom lär de vara ute och festa hela nätterna, det kan man vänta med ett litet tag ialf.

Iofs det är ju bra träning att hoppa studsmatta.

Aj myggbett, kanske dags att stänga dörren. Det var bara så skönt att få in lite frisk luft.

Nej nej vill inte ha kallt men gärna en sval bris imorgon. Ingen vinter än tack. Men en lagom sommar hade varit fint ;) Tror man gnäller vilket väder det än är. Det är för varmt, det är för kallt. Jag hatar regn, varför ska det blåsa så jävligt? Jepp man gnäller nog hur det än är.

Barn som ylar som hundar. Lite komiskt är det nästan. Kommer inte låta Ivan vara ute och hoppa studsmatta mitt i natten. Fast det är klart, ungarna har väl sovit hela dagen eftersom de var vakna igår.

Nu ska Toktanten ialf sova lite så hon är pigg imorgon. Orkar inte hantera andras ungar. Det är deras problem. När de blir mitt problem så får jag väl göra det till föräldrarnas problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar