onsdag, maj 25

Tassimo - Drömmar - Förmiddag

Inatt drömde jag en massa konstiga drömmar och var lite småsnurrig när jag vaknade.
Drömde om katten, ett år sedan vi satte bort henne, att hon var här. Saknar kissen. Trodde inte man kunde sakna ett djur så mycket som jag saknar henne. Suck*

Igår när vi handlade så var jag dösugen på en Tassimo, älskar idén med kapslar, visst det blir svindyrt om man är en storkaffedrickare men jag dricker på sin höjd en kopp per dag. Drack espresso hos A + J och det var jättemumsigt! Dock kollade jag och typ 6 eller var det 8 kapslar kostar typ 60 kronor. Ganska saftigt ändå. Känns det som.
Så idag när jag spanade mejlen så ser jag att man får, om man är buzzador, köpa maskinen för 849 kronor och att man dessutom får kapslar för 300 kronor och presentkort på 200 kronor. Så får man testa den och efter 3 månader skicka tillbaka produkten om man inte är nöjd.
Känns som en ganska bra deal ändå i och med att jag gärna hade köpt en ändå. De kostar ju över tusenlappen på affären och det här var en nyare variant.
Ska höra med gubben senare i dag.

Ikväll tatuering.
Större än den jag har, på ett helt annat ställe. Det var hundra år sedan, jag var väl 15, jag gjorde min på vristen. (Börjar verkligen bli dags för en uppfräschning av den också..) Så jag har väl glömt bort hur det kändes. Kommer ihåg att konturerna var jävligast men ifyllnaden var inte så farlig, brände mest. Hoppas jag klarar av det. Man borde det med tanke på att man klämt ut en unge. Det gjorde definitivt ondare än en tatuering.
Dösugen och ganska så mycket nervös.

Annars magen, något orolig faktiskt än. Ska försöka inta så lite som möjligt idag så det inte blir några problem ikväll. Får se hur det går på jobbet. Det är min sista vecka, jag vill inte stanna hemma fler dagar, dessutom har vi möte idag. Så jag ser hur det går. Eventuellt kanske det krävs lite spring ;)

(intresseklubben anmäler sig, jag vet jag är så fruktansvärt intressant)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar