torsdag, maj 19

ha en bra dag :D


Någon som håller sig positiv! Jag får försöka hantera mig själv ;)

Har förberett middagen, gubben var lite krasslig idag när han for iväg mot arbetet så jag tänkte försöka serva honom lite grann idag. Ialla fall laga mat ;)
Nej jag brukar inte ofta laga mat. Jag är en dålig fru.
MMMMEEEN skulle jag vara hemmafru så hade jag gladeligen lagat mat varje dag ;) *pik*


     

Enkla album med helt vita sidor, perfekt för att limma in lite foton, nu återstår bara att beställa framkallning. Ja jag är en sån kvinna, jag vill ha foton som man hade förut. Man framkallar och lägger in i album. Inte hålla på med datorer som ändå bara kraschar förr eller senare. Förlorade i stort sett alla bilder från studietiden i Umeå för att datorn kraschade så det gör jag inte igen.

Albumen var dessutom prisnedsatta så det passade perfekt, fick ju även 25% på hela köpet via Mitt Nya Liv. Så blev ganska billigt. Eller som gubben skulle säga : Det blev mindre dyrt.

Nu blev jag tvungen att lägga pojken i spjälsängen, han lade sig på golvet med ansiktet i mattan och vrålade. Antagligen lite trött. Bara lite trött.
Hoppas inte grannungarna kommer förbi och väcker honom som de gjorde igår. Ungar, ibland är de för härliga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar