fredag, april 29

Vill så mycket

Hade velat köpa nya grejer till köket. Bara ha favoritsaker. Bara ha sånt JAG tycker är fint (jag har ingen speciell smak egentligen och vet inget om inredning...

Sitter på Royal Design och tittar på underbara kaffemuggar. Har börjat dricka massor med kaffe, för att vara mig, typ fyra koppar idag. Läskigt. Men då håller jag mig pigg - orkar busa med pojken - orkar träna - orkar utnyttja min make. Känns bra. Hoppas jag klarar av att gå ner i vikt så jag orkar mer. Jag vill mer.

NewWave Kaffekopp - new, 0,20l         2 St. Dubbelväggad Kaffe Glas  Retro Frukostskål

Jag skulle ha massor med underbara muggar och koppar. Inte våra gamla skruttiga Ikea muggar. En servis, en fin servis hade varit fint. En servis med alla delar.

Verner Panton skålar 4-Pack, Limited Edition  NewWave Caffè Party Bricka stor, 22x17cm Mon Amie Tallrik, 26cm

Jag skulle så gärna vilja vara en kvinna som går med smycken. Som är fint klädd.
Men det är jag inte, fast man kan ju önska =)

SmyckesträdLarge Hoops Örhängen, SilverChannel-Set Armband, Medium

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar