fredag, april 1

Packning - musiklista

Fullt ös med packning.
Ska ta undan allt så det är klart tills Rikard kommer hem så vi kan fara direkt efter käk.
Ivan har sovit hos morsan och farsan så vi hade det lugnt igår.
Frossade i lite ostisar.

Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan

Ajajaj. Nu blir det dessutom godis i bilen.
Nåväl. Jag får vara duktig när jag kommer hem istället.

Everlast - Black coffee

Blir fullt i bilen, trots att jag försöker vara noga med att inte ta med för mycket.
tagit med mina nya pumps, tänkt försöka använda dem om vi ska på middag eller nåt sånt. Måste ju gå in dem =) (Tagit med tejp också haha)

                Journey - Don´t stop believin´

Jag gillar roadtrips men det blir lite småjobbigt när man har med smått. Så vi stannar och sover en natt i Boden, det blir lättare med lillen plus att vi får lägga oss i normal tid. Inte helt slut på lördag med andra ord.
Lär ju vara efter fyra innan vi kommer iväg så hela vägen till Umeå hade blivit lite sent.

Hoffmaestro - Highwayman

Har planerat köpa lite kläder, hoppas bara att det finns något i min storlek ;), ska ialla fall köpa något linne på Ginas till jobbet. Vi har ju bara vitt på oss på jobbet så har man inget under så...syns igenom kan man lugnt säga. Ginas har ju bra linnen som är lite längre så får man lite färgkant på allt det vita.
Ogillar vitt men det är rent och fräscht ialla fall och det är väl det som är viktigast när man jobbar på klinik. Det ser proffsigt ut. Sen om det är snyggt eller inte är så noga. Jag är ingen vit person.
Hade gärna haft knallrosa kläder och massor med mejk och piffade naglar men det passar definitivt inte in på ett sånt jobb som jag har =)

Sublime - Date Rape

Lär förresten inte ha så mycket tid att sitta här så om ni funderar varför jag inte har uppdaterat på ett tag...så vet ni varför =)

                 Survivor - Eye of the tiger

Håller på med musik till bilen. Kanske syns. Kanske inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar