söndag, april 24

någon fyndig titel....

Idag blir jag hemma.
Rikard jobbar till sex. Tänkt städa undan lite här, hittade lite övningar i Cosmo som jag tänkte ha som i mitt veckomål för nästnästa vecka.
Tänkte slänga upp en lapp med målen på kylskåpet så man ser dem dagligen. Då får man rejält dåligt samvete om man inte fixar det ;) Önskar snön kunde försvinna så jag kan slänga in runda elljusspåret som mål. Har inga skidor så just nu kan jag inte runda spåret.
Det lättaste är ju att promenera el jogga eftersom jag kan ta med mig Ivan då men får försöka träna på kvällarna när Rikard kommit hem. Dessutom jobbar jag två veckor nu, borde kunna klämma in lite friskis och svettis också. Kan kompromissa med bollträningen om jag kommer iväg på den. Det är ju inte så länge till det är träning.
Får börja hoppa studsmatta till sommaren i stugan, det ska tydligen vara bra träning.

Åt en glass, typ fem godisar och lite IFA ( såna där smaskiga norska lakritspastiller) så mitt gottamål är inte uppfyllt. Dessutom blev det tårta på Ivans minikalasdag. På tisdag är det riktig kalasdag, då lär det också bli tårta. Tror inte så många kommer, det är ju en jobbardag så det blir nog lugnt här hemma.

Får se om jag fixar målen för nästa vecka.

Jag vill, jag kan, jag ska.

Inte försöka. Gör.

Kom igen =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar