torsdag, april 21

Måttligt irriterad

sådär pms-irriterad idag.
sådär låt mig vara ifred irriterad idag.
sådär måttligt irriterad idag.

Minsta lilla irriterar mig idag.

Skoskavet eftersom jag skulle ha skor som matchade lite bättre till leggings. Jag är dum.
Det irriterar mig, att jag är dum.

Irritation är jobbigt, helst när man blir irriterad på minsta lilla.
Det bränner bakom ögonlocken och man vill bara morra åt allt och alla, gissar att jag är trött. Klockan är halv nio!

spanar lite halvt på semesterduellen, jag hade då aldrig åkt på semester bara för att träna. Va fan är det inte nog med att paya för ett gymkort hemma? Det är ju nästan en utlandsresa bara det...
Nej träna hemma, semester utomlands. Nu är det ju bra att man rör på sig när man är utomlands men man kan ju promenera längs stranden och simma i havet. Inte dra på sig en våtdräkt och tävlingssimma längder....suck* Jag hade direkt fått ett av mina utbrott och lagt mig vid poolen med en drink. En stoooor drink. Och låtit hurtbullarna cykla bäst de vill ;)
Hade de gnällt så hade jag kört frukostgaffeln i låret på dem och snaskat i mig en till croissant.

Så det så!

elin är irriterad, märks det kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar