lördag, april 16

Intressant

va fan!

Jag är supertrist.

Insåg det nu. Jag är hemma, ligger framför teven. Pojken har somnat. Gubben ligger och sover. Jag vill gå ut, inte promenad med barnvagn. Men när jag väl kommer ut så vill jag inte vara ute, då vill jag bara åka hem.

Jag är så jäkla trist.

Trivs hemma med familjen. Jag har fan gått och blivit gammal.
Jag gillar att slappa, spela tevespel och lyssna på musik. Det är fan trist.
Alla andra gillar att resa runt, upptäcka saker. Gå på hajk, inte fan vet jag. Men säkert har alla andra roligare och mer intressanta intressen. Jag gillar att snacka skit (inte om andra, bara allmän skit) och ta en kaffe på stan. Jag gillar definitivt, absolut, väldigt myyycket att göra saker med min karl. Får gärna involvera en säng men det duger bra med soffa, bil...hmm.. behöver jag skriva vad det är? Om ni inte vet vad det är så är det inget för er. Gärna ofta men nöjer mig med en gång per dag. Jag är tråkig, jag vet. Fyyyy fan.
Tidigare var man ung och hade mindre att göra så var man mer aktiv. Jag är gammal, jag vet.

Det faktum att jag anser mig själv vara gammal visar bara hur våldsamt tråkig jag är.
Det faktum att jag skriver ett inlägg om det här visar bara hur lite jag har att göra.
Hur mycket jag hatar att städa.
Hur slö jag är.

Nu ska jag fortsätta slöa. Kolla på Up in the air och slöa. Bara slöa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar