tisdag, april 19

Hurtbulle

yeah I wish.

Nu är man äntligen hemma. Känner att det svider lite om kinderna, måste nog börja med solskydd....Vi har ju nästan utlandsvärme här  *not*

Insåg att jag inte har fixat Bloglovin hit till bloggen så nu finns det en ikon typ
<---- här så det är bara att klicka där och följa Toktantens vardag.

Det blev lite längre än en timmes promenad, jag hade ju gått en timme när jag insåg att jag måste gå hem också så det blev väl drygt två timmars promenad. Vi säger 1,5 timme så har jag inte tagit i så mycket ;)
Pojken sov gott i vagnen och var pigg och glad när vi kom till mormor, så fick supermorsan och hennes underbara son lite lunch.
Ivan åt själv med sked. Stolt mamma, väldigt stolt mamma. han dräller ju knappt något nu. Lite spill får man räkna med. Tänkte försöka få honom att äta själv tills han börjar dagis. Okej jag vet att man inte får säga dagis, det heter väl förskola eller något sånt.

Nåväl nu ska jag slå igång en tvättmaskin och rulla lite köttbullar. Smeten svängde jag ihop i morse så den har hunnit stå och mojsa till sig.
Senare ska jag förbi gammelfaster A och hämta lite blommor, hoppas bara att de överlever hos mig !

Ha det bra alla glada =)

1 kommentar:

  1. Ah, tack för Bloglovin' ;-)
    Härligt med solen! Har spenderat eftermiddagen i lokala parkleken. Utan att känna mig prettomorsa med frisk luft till barnen!

    SvaraRadera