torsdag, april 7

efter morgonfikat

så är man något piggare även om det inte syns....


Pojken som vägrar äta gröt har fått smörgås och yoghurt.
Svintrist väder ute, tur att det ialla fall inte regnar. Ska ut en sväng på stan och traska. Inte shoppa något, vi har shoppat nog.
Rikard är på övning, får se om han kommer hem ikväll eller inte. Blir middag med hela högen idag, hoppas Ivan är glader. Han trivdes som fisken i vattnet hos J + E. Busade med Esters leksaker och kröp runt överallt. Busungen ♥
Annars? Ja vad annars, har ju faktiskt varit in här tidigare så det har väl inte hunnit hända så mycket.
Inte lika hatisk mot hästar nu men vidhåller fortfarande att de är mat. Jäkligt god mat.


♥♥♥

1 kommentar:

  1. Klart du måste komma och köpa av mig nu (: Fast kanske inte precis nu då jag inte hunnit lära mig så mkt än :D
    Du tror inte att jag är liiiite sugen på en ny nu jag också när man går omkring där på dagarna (:
    Kramis

    SvaraRadera