torsdag, april 7

Det finns alla möjliga

bloggar.

Under min kvällssejour i cyberrymden så snubblar jag över flera.

http://313souljaz.bloggplatsen.se/

Vissa mer speciella än andra.

Älskar bärbar dator och trådlöst internet. Helt fantastiskt. Hade jag haft hörlurar hade jag kunnat lyssna på Spotify istället för en sovande karl och en liten söt snarkande bebis. Borde spela in ljudet av en snusande snarkande bebis så alla får höra hur underbart det är.
Ivan sover lite oroligt, han saknar nog sin säng lika mycket som mamma saknar sin.
Saknar absolut min egen teve, idag var det drygt tre timmar trav som visades i teverutan. Svärfar gillar trav.
Själv anser jag att trav inte är en sport.
Hästar är för mig bara vandrande mat. Jajamen, jag sa det. Skriv nån kommentar om hur mysiga och snälla hästar är. Hur hästen är din bästa vän bla bla bla.
Min make gör en grym hästfilé, det är såååå gott. Skulle lugnt kunna ta ihjäl en häst eftersom de är så smaskiga. Undrar om man kan göra hästfärs? Kanske rulla lite hästköttbullar.
Jag rider inte på kossor, jag rider inte på hästar.
Tycker snarare hästar är lite läskiga och luktar allt annat än mums. Hästbajs är en klar favorit, helst när Leica smaskat i sig lite och luktar smarrans.
Synd att man inte kan plocka upp efter sin häst när den skiter ner hela gångbanan.

I red dead redemption kan man skjuta allt. inklusive hästar. Synd att man inte kan göra det annars. Vildhästar. Hästjakt? Gubben min skulle säkert vara sugen på hästjakt, han diggar ju älgjakt. Lite hästfilé i frysen hade inte suttit fel.
Märks det att jag är bitter för att hästspooort fick mig att missa Greys?

Nej mer hästfilé åt folket.
MUMS!

Jag måste vara världens tråkigaste. Bloggar om hästar. Va fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar