måndag, april 25

Dagens gnäll - Aldrig mer Frasses

Irriterad...morr....väldigt irriterad.

Varför är det alltid så att något händer när man hämtar hem mat?

Jo för att man inte har tid eller ork att åka tillbaka och skälla.

Idag jobbar Rikard eftermiddag sååå vi fuskade, jag som dessutom ska ner i vikt booorde inte fuska, med lite Frassemat.
Jag tänkte klämma en burgare och mozzarellasticks. Egentligen var jag bara sugen på sticks.
Hemma med maten, slår oss ner och ska käka. Jag letar febrilt efter mina sticks. Va fan??? Chili Cheese Poppers. Vad i hela helsike?!?!?
JAG HATAR CHILI CHEESE POPPERS!
Nu när vi en gång var hemma så börjar vi inte fara iväg igen så jag morrar och börjar äta på hamburgaren. Min vana trogen så plockar jag bort tomatskivan, vad händer då? Jo ett svart trevligt hårstrå följer med från hamburgaren.
Hygien people hygien. Jag vill inte ha ditt jäkla hår på min hamburgare!!!! FY FAN.

Så det blev några strips och en halv hamburgare och en sur Elin.

Och eftersom jag är en långsint jävel så tänker Elin sluta med Frasses. Ialla fall Frasses i Kiruna.

Jag är sådär typiskt svensk. Jag går inte in på Frasses och gnäller. Jag gnäller som fasen här i stället och så går jag inte in där.
Så nu kanske Elin går ner i vikt, tuuur att det finns andra hamburgerbarer att gå på så inte jag tynar bort helt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar