onsdag, mars 2

Hur får man bort löss?

Nej jag har inte löss =)
Men torr så in i bomben så kliar överallt.

Less.

Trött idag. Igen som vanligt.
Längtar till sommaren. Less på vintern.

Tänkte fara och träna idag men det får bli imorgon. Ska mysa med lilla gubben och stora gubben. Inatt blir sista natten han sover hos mormor och morfar för på fredag jobbar jag eftermiddag. Tjoho. Då får man morgonmysa med lillungen. Är inte det bland det härligaste som finns? En yrvaken baby som bara vill kramas och mysa. En liten Ivan som mumsar på morgonvällingen i famnen och vill kramas med mamma.
Suck*

Ska ta ett bad idag. Smörja in hela Elin och ta det lugnt. Men först middag och bullbak. Ja idag måste jag ta itu med bullarna.
Idag måste jag ta hand om tvätt. Börjar bli översvämning av ren tvätt i tvättstugan. Det är egentligen dåligt att ha en egen tvättstuga då behöver man inte ta hand om tvätten på en gång.

Nu ska jag mata min underbare lille son.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar