tisdag, mars 1

Gonatt!

Nu ska de trötta småbarnsföräldrarna gå och sova.

Egentligen har vi inte gjort så mycket idag, skulle baka bullar. Det blev inte av.
Tänkte tidigare idag fara och träna. Blev inte av.
Myst med pojken. Det blev av.
Sover inatt igen hos mormor och morfar. Smidigare för dem så slipper de komma hit på morgonen och Ivan kan sova ut i lugn och ro.
Men imorgon sover lillen med mor! Mig alltså ;)

Spelat lite TV spel, de sålde spel billigt på Coop så det blev ett nytt skjutaspel. Ganska kul. Gillar att skjuta lite.

        

Jag vet, jag är en TVspel nörd. Eller ja egentligen inte det heller eftersom jag inte är särskilt duktig på att spela heller.
Men det är roligt i alla fall.

Nu blir det sängen!

Förmiddag imorgon.
Nattinatt!


♥

1 kommentar:

  1. Jag vågar inte spela såna spel :P
    Blir så stressad när det kommer massa fiender..
    /peka

    SvaraRadera