onsdag, mars 16

*gäsp*

Känner mig aningen piggare idag.

Pojken smaskade i sig en flaska välling vid halv sex och knoppade in igen.
Hujja vad hemskt när jag måste börja ha upp honom på mornarna. Dagis...morr*
Undrar om man får starta sitt eget dagis för bara en unge?
Han har sovit bra inatt, inga mardrömmar. Kommer säkert bli som mig, mardrömmar i stort sett varje natt och skrik och panik. Hoppas inte.

Magen fortfarande knas. Rikard köpte någon sorts yoghurt åt mig igår som ska vara bra för magen. Ska försöka få i mig en sån. Matlusten är inte så bra men man måste ju äta även om man inte har lust.
Har minskat lite i vikt dessutom och det är inte bra. Eller ja det är bra att gå ner men inte p.g.a. magsjuka. Så nu har jag gått ner nio kilo totalt. Men lär ju gå upp lite när magsjukan släpper =/
Febern däremot börjar ge med sig. 38 nu. Och då har jag inte tagit några piller än =) så rätt nöjd. Känner mig mindre yrslig. Skönt.
Så slipper man gå runt och känna sig full hela tiden.

Pojken var lycklig igår, han fick vara med morfar runt stan och härja. Slippa vara hemma med sjuk mamma.
Han trillade förresten ur sin barnstol. Jepp, nu har han lärt sig att ta sig ur stolen. Han har bara inte lärt sig att det är en bit till golvet....Så det blev en liten bula i pannan men inte så farligt, han var glad igen på en minut efter kramar och napp så han verkar inte ha slagit sig så hårt.

Nu ska jag klämma i mig en yoghurt för magen och sen vila en stund.

Älskar att Desperate är tillbaka!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar