tisdag, mars 22

en jobbig jäkel

det är nog jag det.

Jag tror jag kan allt (vilket jag inte gör och sen blir jag sur för att jag inte kan)
Jag hatar stavfel (även om jag själv säkert gör flera) och påpekar ett när jag ser det och om jag inte påpekar det så gnager det i mig.
Jag snarkar.
Jag äter på tok för mycket och alldeles för onyttigt och sen har jag mage att gnälla om det.
Jag gnäller. Jag gnäller om mycket och för mycket. Jag är en gnällspik

http://gnallspik.se/

Jag äter inte all mat trots att jag ska vara vuxen och duktig OCH mamma till råga på allt.
Jag blir irriterad på mitt barn till och från. En duktig kvinna ska väl vara en ängel och älska allt hos sitt barn och aaaaaaldrig bli trött och frustrerad.

Jag skäller på min karl, alltför ofta. Lite smisk ska de ha annars håller de sig inte på mattan.
Jag kör dåligt och blir irriterad på andra för att de kör som galningar.
Jag lyssnar aldrig klart på en låt, måste bara måste byta efter ett tag och jag skiter i om någon annan vill lyssna på hela låten. (Oftast ialf)




Jag tycker sport är astråkigt och byter ALLTID kanal när något sånt invaderar min teve. Jajamen det är min teve så hoppas inte du ville se på det där...(tur att min man insett att det inte är någon idé att vara sportintresserad i vår familj, nu ska jag bara uppfostra sonen också)

Jag är slö. Jag hittar alltid något annat att göra när arbete vankas (i hemmet ialf). På jobbet vill man däremot ha det tvärtom, så mycket som möjligt att göra så tiden går fort ;) Ogillar att sitta sysslolös på jobbet.

Nu för tiden så spanar jag alldeles för mycket på serier. BB, Desperate, Greys, Sons of anarchy, till och med hunnit med lite Glee och Hung. Om jag zappar förbi Big Bang så kan jag spana på det också. Alla förlossningsprogram är nam nam.



Är det fel på mig kanske?
Troligen ja.

Jag planerar massor och gör lite.
Mycket snack och lite verkstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar