måndag, mars 28

Borde man...

Börja med dagens outfit?

Egentligen kan jag skriva vad jag har på mig idag

mjukisbrallor och t-shirt.

Vissa dagar så kryddar jag outfiten lite grann med en långärmad tröja under t-shirten. OCH ibland har jag till och med linne på mig!!!!!


WOWOOOOOWWWW!

Märke? Ja du, är det billigt och finns i min storlek så har jag det.
Skor? Gympapjucken är ett säkert kort.

Såååå egentligen skulle alla bilder se i stort sett likadana ut så om det nån gång kommer upp en bild med dagens outfit så är det nog för att jag för en gångs skull har köpt något nytt och det händer inte så ofta nu för tiden.

Det som är mer troligt är att man får höra om depressionen som inträffade i provhytten och aggressionen som jag tog ut på gubben för att jag är en gris som inte fattar att om man rör på sig så går man ner i vikt.

Så dagens outfit, njae. Kanske i framtiden men just nu får ni nöja er med

Mjuka Mysiga MammaElin

1 kommentar:

  1. Jag brukar variera mig:
    Mjukisbyxor, leggings (jag använder dom oftast som långakalsonger) eller långkalsonger.
    Upptill är det också mycket varierat: t-shirt eller linne. Ibland har jag fleecetröja på ockå!
    Fast ibland om jag råkar gå till nån så kan jag dra på mig mina enda par jeans ovanpå kallingarna ;)

    SvaraRadera