lördag, februari 19

löööööööööööördag kväll!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och det händer inget här.

Gubben ska iväg på jobb.

Pojken sover.

Det finns inget på tv. Inget som jag inte redan sett och definitivt inte något jag vill se. Blev den meningen rätt. Shit happens. Så är det. Gäsp. Melodifestivalen suger.
Eric Saaaade eller vad han nu heter var väl helt okej om man bortser från den hemska outfit han hade på sig. Stridsväst och för stora byxor. Hmm.

Nu ska jag gå och tjura i soffan och kolla på inget. Kanske spanar lite på uuuuuunderbara Die Hard som jag sett en miljon gånger. Älskar älskar älskar.

Fördel med sunkigt humör och sunkig Elin; man äter inget. Har inget sug trots ostbågar på hyllan. Trots godis i påsen (kvar av de två hekton vi köpte till förra helgen). Trots chips i skåpet. Trots nötter i skafferiet. Jag är inte sugen på något alls. Vill egentligen bara sova. Sova tills sommaren kommer. Sova tills jag känner mig som en normal människa igen. Sova tills jag är på bättre humör. Sova tills jag är gladare.
Känner mig inte alls på humör.
Känner mig inte alls glad. Trots härligt fika idag. Trots att solen tittade fram idag. Trots allt.

Nåja världen blir väl ljusare snart.

Sen blir det sängen.
Och förhoppningsvis får jag sova en natt utan mardrömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar