torsdag, februari 3

Lite bättre

idag, fått behålla huvudvärkstabletter så nu är det bara toalettspring som gäller.

Man vet att man är dålig när man går ner i vikt. Gått ner två kilo på ett dygn. Inte bra, då lär jag gå upp fyra när jag frisknar till. Svält och allt det där tjafset.

Pojken har sovit bra inatt ialf. Rikard stackarn har dock fått springa upp och ner.

Jag startade morgonen med att städa igenom toaletterna. Lika bra att underhålla, till helgen ska allt saneras. Hela huset. Nu är jag så less. Så less på att vara sjuk. Så less! Blä!

Längtar till sommaren. Varmt (förhoppningsvis), mindre kläder. Ingen snö. Huvva. Jag är verkligen ingen riktig Kirunabo.
Men då solar jag inte heller så det passar ju ypperligt eftersom det för det mesta inte blir så mycket solande i Kiruna.

Pojken sov till nio idag! Sen fick jag i honom en hel vällingflaska och så däckade han igen. Trött liten sjukling.
Mammahjärtat värker när lillbebben är sjuk.
Igår fick jag söva honom i famnen innan vi lade oss. Man måste ju skämma bort dem lite grann när de är sjuka. Stackars liten. Så hoppas han inte vänjer sig vid det nu då ;)

Nu ska jag njuta av att huvudvärken är borta och febern gått ner.
Njuta ända tills jag måste springa på dass igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar