torsdag, februari 24

Leker runt

och hittade en ganska kul sida. Eller ja jag tycker den är kul ;)
Man kan kolla i stort sett vad allt har för näringsvärde. Intressant och kul när man håller på med matlista.

http://www.miljomat.se/livsmedel.aspx

Jag är fortfarande trött.
I säng efter mästerkocken igår och ändå är jag trött.

Gick bra på jobbet idag. Börjar så småningom få in flytet igen. Inte helt lätt, känns ibland som jag varit borta i flera år. Sen blir jag irriterad på mig själv för att det går så sakta. Jag vill ju att det ska gå smidigt men när det känns som att man får in flytet så missar man något. Sen vill jag ju hjälpa till med saker och ting men jag ahr inte riktigt pejl på var alla saker är och inte alltid hur sakerna ska göras. Känner mig som en gröngöling ibland.
Men det släpper. Det kommer. Hjärnan måste bara få komma igång igen ;)

Fy vad ungen är söt.
Riktig buskille. Nu står han här vid datorn och ropar på pappa. Vilket han alltid ropar när han är på gott humör. När humöret sviktar och lilla hungern tittar fram så är det mamma som gäller. Men det är bra då vet man vad han vill ialf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar