onsdag, februari 23

kladdkaka

Då fick man prova på kladdkaka (som att jag inte har smakat på det tidigare).
Men det är ju gratis och gratis är gott =)

Jobb idag, idag var jag lite trött. Eller ja väldigt trött. Men det gick bra.
Alla är så lättsamma så man glömmer bort att man är trött och så vips så är klockan tio och det är fikadags. Sen är det bara nån minut så slutar man. Känns som det ialf.

Måste bli bättre på rutinerna. Jag missar att fylla på saker och hänger inte riktigt med. Jag är seg..
Men det blir förhoppningsvis bättre.

Imorgon innebandy. Har inte tränat så mycket sen sist. Så jäääääääääääääääkla dålig kondis. Måste börja röra på mig mer. MER träning. Ibland är man jättetaggad och vissa dagar (som idag) så vill man bara gå och sova. Ont i ryggen idag, men det är väl för att jag sitter kasst. Jag är dålig på att sitta ergonomiskt. VÄLDIGT DÅLIG.
Var inte ens hungrig idag. Glömde totalt bort att jag inte hade ätit mat idag och insåg när Rikard hade gjort egen pizza att jag inte hade ätit. Helt glömt bort.
Imorgon blir det bönsoppa till lunch och ärtsoppa till middag. Hmm. Låter inte riktigt som en bra kombination..

Nu ska jag betala räkningarna. *brr*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar