söndag, februari 13

Kåbdalis

Superfint, kändes lite mitt ute i ingenstans när vi kom på kvällen
men på morgonen var vädret bättre och man kunde se lite mer.

Ganska stort, större än jag trodde.

Nu åker ju inte jag och gubben skidor men verkade vara fina backar. Resten av gänget var nöjda och glada =)

Själv så for vi ut en sväng på isen och pimplade. Lite kallt men mysigt.

Stugorna var riktigt fina. Bastu i stugan *lyx*
Ett litet minus var våningsäng men man kan alltid klämma in sig två stycken på undervåningen *ler* Dock blev det lite trångt så dag nr 2 blev det övervåning för mig...

Maten var suverän! Riktigt gott. Oxfilé, potatisgratäng och peppar samt rödvinssås. Smarrig sallad och gott vin. Sen har vi fått sova ut, lagt oss tidigt och tagit det lugnt.

Så det var en bra helg. Trevligt umgänge och superfint ställe. Kan man absolut tänka sig att fara på fler gånger.
Man behöver inte åka skidor för att ha roligt heller ;)

Nu ska jag mysa med familjen. Ta igen lite förlorad tid med pojken som fått sig en tand till. Den här gången i överkäken. Så nu har vi minsann ätit smörgås! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar