fredag, februari 4

Gifta par, matchande träningsoveraller och TV i sängen

Då var man officiellt ett gift par.

Funderade idag på att inhandla matchande overaller. Rikard skulle nog inte gilla idén men tänkte själv att nu har vi ju varit gift så pass länge och det är väl lika bra att falla till föga.
Han ska få bli min träningspartner till sommaren så då kan vi lika gärna skaffa matchande overaller.

Näe egentligen inte! Nej matchande overaller får vänta till pensionen. Ska ge honom en när han tar pension så vi kan börja gå med stavar tillsammans.

Ivan vinkade för fullt idag. Ialf inbillade vi oss det när han stod upp i spjälsängen och skrek åt oss när vi kollade på Skavlan. Vink AHAAHAHAHHHHHHHHHHHH! Vinkevink AHHHHHHHHHHHHHHH!

TV i sängen. Nej. Inte så långt heller. Det är till för par som antingen bor i en etta och automatiskt ser teven från sängen eller par som inte använder sängen till det den är till för.
Sova givetvis, vad trodde ni? Jag är väl inget snusko heller.

Men ska faktiskt ta och läsa lite med min make. Har till och med plockat ut en bok som jag tänkt läsa ett tag men inte kommit mig för.

Så godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar