måndag, februari 28

Ensam hemma

Hur ofta är jag ensam hemma???

Mor och far har precis hämtat Ivan. Han ska få sova hos dem inatt. Jobbar förmiddag imorgon så det är som enklast.
Förmiddag hela veckan förutom fredag.

Shoppat idag.
Massor.
Lite nytt smink. (Mascara ska man inte spara för länge, köp nytt!)
Kläder, mest träningsgrejer. Nya mjukisbrallor, myströja. Kofta. Lite Tshirts. Älskar Rolling Stones. Mmmmm. Dressmann. Mmmmm.
Så fick gubben lite nya kalsonger och pojken fick sig en ny pyjamas och ett par byxor. Kan ju inte låta bli.....

Har fått tävlingar på hjärnan.
Är kul att surfa runt och vara med på lite av varje.
Så är ni intresserade av att tävla lite så blir det nog ett och annat inlägg här framöver.

Kollade The Town häromdagen. Riktigt bra film. Lite förutsägbar men bra film. Och jag ogillar Ben Affleck så om filmen trots det är bra så är den bra. Blake Lively hade också en bra roll. Ovan att se henne sådär, bra bra.

The Town Poster


På Lindex hade de läppglans 3 för 99 kr. Luktar mums och funkade riktigt bra. Nöjd med dagens inköp. Ska prova en Oliva balsamspray (den enda (!) balsamsprayen de hade på Kicks). Kan väl inte vara allt för kass.

Om jag ids ikväll så ska jag baka lite bullar. Enkelt och bra att ha i frysen om man får besök.

Nu ska jag surfa vidare.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar