onsdag, februari 16

Buzzador Bepanthen

Just nu buzzar jag om


Kunde inte vara lägligare, min lille son har haft magsjuka två gånger om dessutom med en veckas mellanrum. Så en bra salva har krävts. Även provat på mina hemska armbågar och hälar.
Fötterna har faktiskt blivit bättre! Helt otroligt. Fungerade superbra för fötterna, armbågarna är väl i stort sett som vanligt. (Kan ha med åldern att göra, börjar ju bli till åren)

Pojken är en annan femma.
Efter flera smörjningar är han fortfarande röd och irriterad och salvan är inte alls så dryg som jag hade velat. Torkar in fort men jämfört med andra salvor som man använder på babyrumpor så är inte Bepanthen lika bra. Fungerar bra givetvis men vääldigt odryg. Köper hellre en zinksalva som är lite mer dryg och räcker längre. När jag använder en annan salva (som jag inte nämner här) i några dagar så går det röda över. Bepanthen fungerade alltså bättre på mig än på pojken.

Så kan rekommendera Bepanthen för mammors hud, för då fungerade den superbra! Fungerade även bra på mina händer. (Har testat salvan väldigt ingående ;) )






Vill du också bli Buzzador?????

En buzzador får erbjudanden om att vara med i olika kampanjer.
Som Buzzador får du möjligheten att prova en massa olika produkter gratis. Det enda kravet är att du ska berätta om produkterna för människor du träffar och låta dem testa.
När kampanjen är slut så rapporterar du till Buzzador hur allt gått och vad du tyckte om produkten du testat.

FÖR ATT BLI BUZZADOR KLICKAR DU HÄR OCH FÖLJER INSTRUKTIONERNA





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar