söndag, februari 13

2 kg minus

än en gång har jag gått ner lite i vikt.

kring 5 minus nu.

5 till augusti känns inte så omöjligt längre.

Ska börja träna till veckan.

Ryggen känns bättre. Röntgen imorgon bitti. Får se om det syns något.

Skottade idag utan minsta smärta. Fantastiskt. Det var roligt att kunna göra det utan ont.

Ingen kondis dock. Klart när man inte rört på sig. Ingen surprise där.

Nu sover mina älsklingar. Mamma ska också krypa ner i sin underbart sköna säng.
Elisabeth till Kiruna på tisdag. Säkert fullt upp men ska försöka squeeza in mig själv på ett besök ;) Man vill ju inte missa chansen att träffa gumman igen! =))

Innebandyn ska jag prova med på torsdag. Eventuellt F&S på onsdag. Ska se med brudarna på jobbet och mor om nån ska dit. Vill ju ha med mig nån kändis så man inte är helt allena.
Jag är totalt otränad och noll kondis, nån som vill stödfölja mig för lite fysisk aktivitet????????

Buzzen ska jag komma igång med också har jag tänkt.
Städning i veckan nu när jag är ledig.
hälsa på lite sköna också tänkt.
Absolut.

Elin ska dessutom bli en bättre människa och samverka för världslig fred.

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar