onsdag, april 13

ZzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzz

Somnade på soffan igår vid halv åtta.
Elin är hemsk men jag var verkligen helt slut.
Gäspade halva dan på jobbet också, vilket jag inte brukar göra. Men det var en lugn dag och sviiintrött Elin.
Sen hade jag lite små motgångar också. Men det löser sig =D Det löser sig alltid
Snart bär det av mot jobbet igen, piggare idag.
Nog pigg för att fara och shoppa lite, luuugna sej nu ingen storshopping bara lite presentshopping, då är det godkänt.

Ny tröja på idag, brun mysig färg. Börjat bli lite smått förtjust i brunt. Det är i stort sett det enda som finns att köpa här. Brunt, svart och grått.
Trist men man tager vad man haver.

Nu blir det jobb! Mer taggad idag. Idag ska det bli en ETTA dag!

Och ikväll ska jag inte sova bort hela kvällen. Idag ska jag mysa med make och son. !

Imorgon eftermiddag så får se om jag hinner till innebandyn. får se till att ha allt färdigt !

Hupp hupp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar