torsdag, april 14

SOOOOL

och jag jobbar eftermiddag.

Lust att gå marsch idag men jobbet kallar.
Rikard skulle kanske gå.

varit och lämnat Ivan hos mor och far, trött liten krigare.

Fick med mig en låda med nygräddade pannkakor till matback. Nice. Ikväll blir det lax /skagenmackor. Så sugen på fisk. Saknar sushi. saknar sushi rejält.

Kanske kan tvinga Rikard att äta sushi nästa helg. Det brukar inte vara svårt att få honom att äta sushi ;)

Bror kommer upp till påsk med sin babe. Härligt!!!! =D Hoppas det blir sånt här väder då!

På radion om OnePiece idag, bara därför ska jag ha på min idag ; )
Nån som har lust att ge mig en lila?




Kalas imorgon, presenten blev inhandlad igår. Hade gärna fått mig en sån själv (till min son, inte mig;) )

Hipp Hipp Alla Glada !


Gå ut och marschera för Kiruna idag!
 

1 kommentar:

  1. Nejdu, om du får en till så skänker du den till mig som är onepiecelös :´(

    SvaraRadera