tisdag, april 12

snart fyller Ivan år =) !

sitter och surfar en sväng innan man ska på jobbet.

ogillar skarpt skift från em till fm. Elin är trött av sig.
Idag snoozade jag till och med, brukar inte göra det =/ Då vet man att jag är trött.
Har ialla fall slängt på mig lite "vanliga" kläder idag. Inte alltid jag gör det, mysdress Elin.

Måste komma ihåg att kontrollera vad jag jobbar för skift på fredag. Love fyller ju år =)

vad har hänt annars? Ja egentligen ingenting, jag sitter bara här och slösar med min och andras tid.
Jobb hela veckan, nästa vecka är jag ledig. Då ska jag försöka storstäda. Vårstäda. Egentligen borde man vara mer noga med hemmet. Jag är en slö jävel.
Men man hittar alltid roliga saker att göra när det ska till att städas. Men den här gången mååååste jag städa. Ivan fyller år. Tror inte så många kan komma men det ska vara rent och piffigt i alla fall. Jag är ledig på hans födelsedag så har gott om tid att skämma bort den lille.

Så om ni vill komma på en kopp kaffe och lite tårta (förhoppningsvis klarar jag av en tårta!) så är det bara att komma förbi den 26 april efter 12. (Då har nog Ivan sovit klart sin lilla morgonlur.) Men vänta er inga bakmästerverk. Elin är ingen bullmamma. Än. Jag jobbar på det.

Nu ska jag hämta mor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar