söndag, april 10

Ö-S ~ Vår

Någon som hört låten Ragnar av Björn Rosenström?

Ungefär så jag känner mig. Typ. Inte Riktigt. Nästan.

Rikard ska upp svintidigt så man kan ju inte terrorisera honom hela natten.
Inte lätt när det är svårt. Det är meningen att småbarnsföräldrar ska vara trötta inte hålla på som tonåringar.
Kanske våren som gör det.
Kanske jag bara är sån. Elin kanske helt enkelt är Ö-S.

Någon annan som är Ö-S?

Om ni inte listat ut vad jag snackar om så är ni nog inte det.




♥--------------------♥---------------------♥--------------------♥




Jag älskar när snön börjar försvinna
Ju snabbare desto bättre. Längtar efter sommaren. Älskar att ta av mig vinterkläderna.
Smälla igång grillen. Låta pojken vara utan alla lager med kläder. Känna asfalt under sommarskorna. Väntar på att höra ljudet av gräsklippare. Längtar efter att bli störd av midnattssolen.

Längtar ♥ Väntar ♥ Älskar

1 kommentar: