onsdag, mars 9

Sol !!!

Känns som att våren är på gång.

Jag är så less på snö.
Förstår inte att jag bor i Kiruna. Jag åker inte skidor, jag gillar inte vintern. Jag äger ingen skoter. Känns som att alla Kirunabor ska ha en skoter och gilla skidor.

Det roligaste med vintern är jul! (Min födelsedag är inte så kul längre, Jag är ju Kärring)
Okej ibland är det kul att skotta.
Det är roligt att skotta sin egen gård. Älskar att ha eget.

Har egentligen inget att skriva (som vanligt)

Ska gå upp och vara med min underbara lilla familj. Rikard är hemma idag. Magen. Lika bra att vara hemma så han inte smittar någon. Jag och pojken har klarat oss så vi är väl immuna nu (ta i trä)

Idag ska jag hämta ut böckerna som har legat på OK ett tag. Jag kommer jag kommer.
Bokrea. Mmmm. Nya böcker....mmmmm...

Hupp hupp


1 kommentar:

  1. Nä det är det som är så jävla trist med Kiruna, så lååååång och kaaaaall vinter, och vi gillar ju inte heller vinteraktiviteter desto mer. Visst, skoter kan väl vara kul men inte värt att lägga hundratusen på och kunna använda en månad varje år.

    Jag ångrar inte att vi flyttat, snön smälter för fullt nu och det dröjer nog inte länge innan den är borta här.

    Men jag saknar ju förstås alla er! Önskar Sverige var mindre avlångt och längre söderut ;)

    SvaraRadera