lördag, mars 5

Peka du är vis =)

Tack för rådet =)

sitter och smaskar på lite ostkrokar och borde egentligen sova.

Ett gigantiskt glas vatten och en rejäl tandborstning väntar. Förstår inte vad gubben har emot ostkrokar. Visst man luktar spya och de fastnar mellan tänderna och på tänderna och ja överallt. Meeeen de är ju så goda!!!!!!

Snyftade lite till Benjamin Button. (Tycker hela titeln är alllldeles för lång. Filmen i sig var väl också lite lång)
Jag är en grinmaja.
Egentligen är jag likadan nu som när jag var gravid. Jag är en hormonell kvinna tydligen. Gråter till det mesta. Gråter för det mesta.
Men jag är väl sån.
Läckage i tårkanalerna.

Min underbare son ligger och snusar i sin säng.

Världen snurrar på som vanligt och jag försöker bara hänga med.

Ska dra mig mot sängen snart.
Bara lite tandtråd först. Har tänkt blir förförd på morgonkvisten och då kan jag absolut inte ha ostkroksspår mellan tänderna.

Nattinatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar