lördag, mars 5

Lekland - Kaffe - Tavellotteri - HJÄLP MIG

Då har man varit och kuskat runt på stan.

Leklandet först.
Kaffe, grinande barn. En godbit slank ner också. Egentligen borde jag inte men...

Tavellotteri.
LK har något lotteri där man (om man har tur) får en siffra och får då välja en tavla. Mor och far hade nummer åtta så de fick den tavlan de ville ha. Riktigt fina tavlor och så fick man traska runt lite i stadshuset och spana. Tavlor är fint men det gäller ju att veta var man ska hänga upp dem också. Har många fina tavlor som mormor målat men som man inte vet var man ska ha dem. Synd egentligen för man hade ju velat ha uppe dem men men det ska ju passa också.

Skulle beställa en onepiece idag. Men MIN färg OnePiece Pink hade ju utgått.

OnePiece Pink


Fanns i XL, men jag är ju inte 1.90 lång. Fasen att man ska vara så kort.
Surfade runt lite och så hittade jag en sida som heter http://www.mysdressen.se/.
Där fanns det en fuskOnePiece som jag blev lite sugen på......

Mjukisdress rosa

Storlekarna är de samma och det är ju inte för märket jag vill ha den utan det är ju för mysfaktorn. Jag går gärna runt i slapparkläder hela dagarna hemma.

Vad tror ni? Ska man beställa en sån? De kostar i stort sett lika mycket så...Fejken kostar 1125 med frakt så det blir ju inte billigare heller att beställa en fuskis. Men det är ju fäääärgen som är det viktiga.
Är inte så sugen på en svart OnePiece. Kanske en lila med lusekoftemönster.

Beslutsångest....
Hjälp mig!!!!!!!!




........................................................

2 kommentarer:

  1. Om du verkligen inte gillar nån av färgerna på onepiece, så ta fejken :)
    Ser inte ut att vara nån direkt skillnad, och eftersom priset är ganska lika så kan ju inte kvalitén heller vara så mycket sämre.
    Dom fanns ju även i småbarnstorlekar :D
    Onepice finns ju bara för stora barn..

    SvaraRadera
  2. om du vill ha väldigt billigt..
    http://bigbaby.no/index.php?nr=&idkategori=&id=&case=

    SvaraRadera